Billie the visiondagen

Hej!

Denna veckan har burit mer sig så många hädelser och känslor. Glädje, saknad, nervositet, hoppfullhet, entusiasm, listan kan göras oändlig.

Till att börja med frågade min arbetskamrat om jag vill ta över hennes lägenhet, och på måndag skriver jag på kontrakt. Igår skrev jag slutprov på telenor och blev godkänd. Så hela veckan har gått till plugg och massa orostankar. Men det gick bra och jag är så lättad!

Igår var jag på teater och grillkväll med mkt trevligt folk, vi sov över för att idag åka på världens äventyr. Och jag skojar inte.

Jag älskar bandet Billie the vision & The dancers, och min vän Tobias känner dem lite grann, så i inflyttningspresent hade han ordnat så jag fick alla deras släppta skivor, varav den sista signerad av hela bandet. Plus att den trycktes i onsdag och inte har släppts offentligt än, men jag har en! Så jag fick hälsa på bandet när vi hämtade skivorna, och sen satt vi utanför deras rum när de repeterade och lyssnade. Och jag bara grät. Konstant. Det var verkligen den bästa inflyttningspresent jag kunde få. Det här kommer jag alltid bära med mig, det var bättre än att se konsert med dem för det var bara för mig, och det gör mig så rörd. Tack Tobias, du är bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0