Inget jobb för mig idag.. :(

Hej!

Det blev inget jobb för mig idag. Igår eftermiddag mådde jag illa en stund, men mådde bra hela kvällen. Och nu när jag vaknade mådde jag illa och var nära att kräkas ett par gånger. Så jag fick sjukanmäla mig. Jag vet inte om det är någon sjuka jag har, men det känns dumt att riskera. Jag menar, stå på jobbet och känna "nu kommer det..!" Usch. Men jag mår bättre nu. Har lyckats få i mig lite frukt och nån sked nutella, tänkte att det kunde mätta lite vilket det också gjorde. Så jag hoppas det bara var tillfälligt, kanske magens protest på att jag igår enbart åt en dubbelmacka och 1/3 pizza, för att sen inte äta något förrän nu klockan 1. Det känns logiskt, men man vet aldrig, nu i kräktider.

Jag ska hur som helst pallra mig bort till Daniel om en liten stund. Jag är ditbjuden på tacos, och det tackar jag inte nej till. Jag hoppas med att tacokryddorna ska slå ihjäl de sista tänkbara bakterier som kan ha med mitt illamående att göra, för sjuk vill jag verkligen inte bli. Jag ska jobba långpass i morgon, och vill inte ligga hemma sjuk.

I övrigt måste jag tacka alla för en jättetrevlig kväll igår. Jag hade superkul, och även om kvällen tog en annan vändning än vad jag hade väntat mig så gjorde det ingenting, jag har inte haft så djupa, filosofiska samtal sen jag vet inte när. Men riktigt kul hade jag hur som helst!

Hoppas alla får en fin dag, jag hoppas jag är frisk för jag vill utnyttja denna fina lördag. Puss på er!

image description

image description
Kolla vilken fin krokus jag
hittade hemma igår!
Riktigt fina vårtecken,
och det känns
i luften att våren är på väg!

P.S. Vem behöver en riktig
kamera när man har en
iPhone 4s? D.S.

Kommentarer
Postat av: Italienaren ;)

Inte sen hoby tiden och ett paket glass ;) alltså filosofiska samtal x)

2012-03-06 @ 20:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0