Give it to me baby

Hej!

Allt bra? Med mig är det superbra! Jag har fått massa uträttat idag också, dock blev arbetsintervjun framflyttad. Sjukdom på kontoret så ska dit en annan dag, men jag säger inte när. Har lagat god mat idag också, fläskfilegryta med ris, den är så god att jag nästan dör. Sen har jag och mamma suttit och bestämt vad vi ska beställa hem från Mary Kay. Åh jag längtar så mkt tills jag får hem mitt starter kit och kan börja ha tjejkvällar! Är så sjukt mysigt och kul, jag vill ha det nu nu nu!

Tror jag ska in till gymmet en stund sen ikväll iaf, och ev träffa Daniel efter det. Och i morgon ska jag beställa från Mary Kay. Livet leker.

Ha det bra så hörs vi senare! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0