You make me smile!

Hej!

Jag har äntligen fått hem lite saker jag har beställt, tandblekningen fick jag hem i förrgår men har inte hunnit testa den än. Och idag hämtade jag ett paket från H&M med en klänning, en tröja och en stråhatt. Himla fina saker, och de satt bra med! Nu är det bara några få saker kvar sen har jag fått hem allt.

Idag insåg jag att jag måste ha en ny vårjacka. Kom på att jag inte äger någon som jag tycker om. Funderar på att köpa en skinnjacka och ha till våren, eller en trenchcoat av något slag. Men det lutar mest åt skinnjacka faktiskt.

Annars har jag jobbat senaste dagarna, umgåtts med Daniel och inte hunnit mkt mer än det. Enda var i tisdags, då var jag och mamma på en sån här informationskväll eller vad man ska kalla det, för märket Mary Kay, och fick prova massa spaprodukter, parfymer och annat mysigt. Så i morgon ska jag och mamma tillbaka dit och få sminkrådgivning. Ska bli himla kul tycker jag!

Ikväll ska jag nog träffa Daniel, killarna skulle spela fotbolll så får se om jag är med.

Nu när jag satt och skrevd detta inlägg så ringde en kille från ett av ställena jag sökt jobb på. Och ville att jag skulle komma på intervju. Jag är så glad att jag inte vet var jag ska ta vägen! Men jag måste prata med min chef först. Men det borde gå att lösa. Åh!

Här är det jag hämtade från H&M idag iaf!

Stråhatt 99:-

Sommarklänning 19,50:-

299:-

+ 40:- frakt. Det blev mitt för 283:- :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0