Gymmet nästa!

Goddag!

Idag tog jag en lång sovmorgon, det har blivit en vana nu sista tiden, och passade på att tvätta lite och plocka i ordning på rummet. Sen åkte jag hem till mamma och har lagat middag och suttit vid datorn och nöjessurfat. En slapp och skön dag helt enkelt. Nu om en liten stund ska jag in och träna på gymmet, och sen ska jag nog träffa Daniel. En helt lagom söndag måste jag säga, det är skönt att bara vara.

MEN jag måste köpa en sån där man har på armen för mobilen när man tränar, jag hatar musiken på gymmet.. Har hittat en i stan för nån hundralapp, måste bara åka in och köpa den. Men så här dagarna innan lön är ju inte plånboken allt för fet, så kanske ska vänta tills lönen kommit iaf. Får se om jag orkar vänta.

Jag har även hittat ett par nya skor som jag MÅSTE HA, samt en tröja jag vill ha. Och lite smått och gott ut H&Ms katalog jag funderar på att beställa hem. Jag har 150 kronor "till godo" efter att de skickat mig fel vara när jag beställde från deras hemsida i höstas, plus att man just nu får 25% rabatt på valfri vara, så jag funderar bl.a på att beställa hem en topp med paljetter på och en stråhatt till sommaren. Jag känner verkligen för hatt till sommaren. Det känns fräscht.

Men jag får se hur jag gör. Jag har som sagt inte jättemkt pengar just nu, men åååhh vad sakerna är fina. Jag tror de kommer vinna kampen. Jag vill att de ska vinna kampen. Men det vill inte min plånbok.

Nu ska jag hur som helst dra mig in mot gymmet och träna bort lite till. En sak som jag tycker är kul är när träningen märks. Och jag har börjat märka saker med min kropp som ett resultat av träningen. T.ex har jag fått "högre" rumpa av all step jag gått på, och min mage har blivit fastare. Och när jag tränar märker jag också saker, jag orkar tyngre vikter och orkar springa i maskinerna längre tid t.ex. Och det är detta jag älskar, att utmana sig själv och se resultat man inte trodde skulle komma.

JAG ÄLSKAR ATT TRÄNA, GE MIG EN iPHONEFICKA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0