Here we go again

Hej!

Jag har inte kunnat blogga denna veckan heller. Har varit hos mamma så lite, och när jag försöker blogga från mobilen säger den att jag inte kan lägga upp bilderna. Bilderna var hela grejen med inlägget jag försökte lägga upp. Gah. Jag funderar på att byta till wordpress. Har inte hört något dåligt om den bloggsidan, så får se hur jag gör. För jag vill kunna blogga från mobilen och visa bilder, annars är det onödigt att ha den appen......

Hur som helst så tänkte jag visa bilderna nu när jag äntligen har haft tid att lägga över dem till datorn, massa jävla krångel när jag nu har bilderna i mobilen men appen fungerar inte. Ska det va så? SKA DET VA SÅ???

Det fina jag köpte var:

image description

Två träningslinnen från H&M 49,50:-/st

image description

Träningsleggings från Gina Tricot 99:-

image description

Blus i spets Gina Tricot 149:-

image description

Toppar Gina Tricot 59:-/st

image description

Primer Kicks 129:- 79:-

Gitarrsträngar RMs musik 99:-

Jag är så nöjd så nöjd så nöjd med allt detta! Kläderna är underbara att träna i, och spetslinnet, jag menar, det är som en skänk från ovan. Och topparna är så bra, jag kan ha kläder som inte bh passar till, men ändå hålls allt på plats. Och då menar jag verkligen allt på plats. De sitter om en träningsbh fast ännu tajtare, så det gör ingenting att jag är av storlek större vad det gäller bh, jag kan ändå använda de kläderna som kanske är gjorda för de med mindre storlekar. För jag har de mindre storlekarna över resten av överkroppen, så innan de här topparna var jag helt less på att köpa tröjor. Nu kommer min plånbok bli tunnare..

Primern har jag köpt för att exprementera lite. Jag har lite (enligt mig iaf) stora porer vid näsan och i pannan, så tänkte "snygga till" det innan jag lägger sminket. Sen har jag fått bort alla finnar nu, galet jag vet, men jag har små rosa märken kvar som bleknar mer och mer för varje vecka, men då tänkte jag blanda i en grön ögonskugga i primern, så döljer det förhoppningsvis det rosa och min hy blir bra tills märkena försvunnit av sig själva. Och slutligen, nya gitarrsträngar. Min Dsträng gick av för jag vet inte hur länge sen, men jag har inte fått tummen ur och fixat nya. Förrän nu. Och nu ska de bara på plats med. Men det hoppas jag Daniel kan hjälpa mig med. Annars känner jag några som kanske kan göra det för en billig peng. Jag har nämligen inte tålamod till att sitta med det själv. Jag skulle bara bli arg och ta sönder gitarren. Nästan. Men jag hade blivit arg i alla fall.

Det blev ett långt inlägg, men det var vad jag hade att säga för nu. Har mer att berätta men det får bli lite senare, jag funderar på att åka och träna nu, så får fortsätta skriva senare. Det händer så mycket just nu, och det gör mig glad!

Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0