Happy days!

Hej!

Efter en och en halv timme på gymmet, och en lång skön dusch senare ska jag berätta vad som också har gjort mig glad denna veckan. Jag har beställt hem smink från elf.se och det kom för någon dag sen. Det är verkligen jättebra och jättebilligt! Det täcker nästan alla mina minnen av finnarna och det ger en jättefin och naturlig färg. Sa jag att det var billigt? Jag köpte ett "starter kit" med mineralsmink, som bestod av en foundation, en concealer, en rouge, två stycken sminkborstar och en neccessär att ha allt i. Allt detta plus frakten kostade mig 199 kronor. Jag menar, 200 får man ju annars ge för EN av de här sakerna. Och som sagt; det är sjukt bra för att vara så billigt. Plus att de har bra smink, utan massa parabener och giftiga ämnen. Så smink som är bra för huden, till ett biligt pris med bra resultat, och jag är supernöjd!

Jag har även på mig min nya spetströja + topp som jag tänkte visa, det är hur fint som helst tycker jag!






Kommentarer
Postat av: Eva

Du är så vacker Therese!

Vilken snygg spetströja.

Önskar dig en trevlig lördagkväll.

Tack för tipset på sminket.

Kram från Eva!

2012-03-10 @ 18:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0