Step + fotboll = min kväll

God eftermiddag!

Nu har jag varit och mätt mina fötter, 22,2 cm och 22,5 cm, samt beställt skorna från Melba.se. Fick bli storlek 35 med de måtten på fötterna. Jag känner mig så vuxen i det.. Jag har även ätit en god middag och läst lite grann. Och nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 4 så jag kan åka och träna. Efter träningen ska jag åka till Hässlegården och spela fotboll med folket. Jag vet dock inte vilket folk det blir mer än Daniel Kattis och Patrik, men det blir kul oavsett, det blir det alltid!

Jag har väldigt länge velat ha en egen lägenhet. Men senaste.. veckan har suget varit så stort att jag inte vet vart jag ska ta vägen...... Allt mamma och papap gör stör jag mig på, allt från deras beteende till hur de sköter saker i hemmet. Jag blir bara arg och irriterad. Och deppig. Jag hatar att bo hemma. Snälla ge mig en lägenhet någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0