Resultatet

Hej!

Nu har jag varit hos Inger och fått sminkrådgivning, gissa om jag är nöjd? Toppenprodukter och Inger är så himla trevlig!

Jag ska kanske börja sälja Mary Kay. Är himla sugen faktiskt. Man håller då liknande tjejkvällar och har med sig produkter som besökarna får prova och köpa om de vill, men det är inget köptvång. Allt från hudvård till smink och spaprodukter. Åh vad kul det hade varit..!

Tänkte att jag skulle visa hur mitt smink blev. Sminkade mig i kalla nyanser, som jag annars inte brukar använda. Men jag blev nöjd! Och som grädde på moset hittade jag en foundation som matchar min hudton. Jag har jättesvårt att hitta rätt nyanser annars, för är blek och lite rosaaktig, men denna tycker jag passar jättefint!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0