Produktiv var namnet!

Hej!

Ett par dagar sen nu. Under den tiden har jag hunnit bestämma mig för att börja sälja Mary Kay, festat hemma hos Vivi med massa trevligt folk, jobbat massvis och börjat se Mad Men säsong 4 med Daniel. Och bestämt dag för arbetsintervju till Telenor. Väldigt bra dagar. Jag är så fylld med positiv energi att jag bara rusar fram när jag utför saker. Idag har jag varit hur produktiv som helst, och fixat och donat med saker som aldrig förr!

Just nu sitter jag och tar det lugnt en liten stund, för att sen åka och äta middag med Daniel, och sen vidare till jobbet. Funderar på att gå en promenad innan dess och samla tankarna lite. Det är så fint väder idag!

Vi hörs, puss och kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0