Nöjdtjej!

Hej!

Idag har jag jobbat och slitit, trött efter helgens bravader. Först fest i fredags, för att sen jobba tidigt på lördagen. Igår var jag och Kattis hos Linus med en av Linus kompisar och kollade på Gladiatorerna och spelade skräckspel, penumbra black plague efter det, så kom hem sent och började jobba ännu tidigare idag. Jag har haft en jättebra helg, men trött kan jag lova att jag är! Men i morgon är jag ledig, och det är sjukt skönt, då ska jag luncha med Rebecca, träna och läsa i massor!

För närvarande har jag senaste timmarna suttit med CVn och arbetsansökningar, så har sökt kanske 5-8 tjänster nånting. Känner mig duktig och hoppfull, jag vill så galet gärna ha ett arbete med både bättre miljö och bättre anställning. Jag vill nämligen arbeta så pass mkt att jag kan ha råd med en egen lägenhet. Vill helst flytta snart så det hade betytt massor om jag fått ett heltidsarbete någonstans. Så jag känner mig duktig nu, och hoppas att detta kommer ge mig en bättre framtid!

Nu ska jag packa min väska och åka hem till Daniel och vidare till Emil och Elias på spelkväll, ha det bäst, puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0