Måndag

Hej!

Alla måndagar behöver inte vara dåliga. Min måndag har varit jättebra, tog en lång och välbehövlig sovmorgon efter att ha jobbat stängning igår. Därefter åkte jag och hämtade Daniel och vi åkte in till stan. Där åt vi på kebabhouse för första gången, och det var jättegott. Därefter sprang vi massa ärenden och jag köpte lite välbehövliga och lite fina saker. Bilder kommer i morgon hoppas jag. Efter alla ärenden tog vi en efterrätt på 3g, och sen åkte jag och tränade på gymmet. Det kändes jättebra idag, och jag längtar tills nästa träning.

Just nu sitter jag hemma hos Daniel och vi ska se på game of thrones avsnitt 2, och mysa med lite kvällsmat.

I morgon blir det step innan jag ska jobba, och sen har jag ingenting planerat för kvällen. Men det är skönt att ha kvällen öppen för förslag.

Ha en trevlig kväll, här kommer en bild på min fina efterrätt; glass med smak av jordgubbar och körsbär/choklad, supergott!


Kommentarer
Postat av: annie ♥

Veckorevyn låter bra :) hur ofta kommer den?

2012-03-08 @ 20:08:51
URL: http://narvefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0