Le dusch

Hej!

Idag har jag lunchat med Rebecca på Åhléns, lika trevligt som alltid att träffas, och efter det gick jag en runda på stan. Köpte ingenting, men det är kul att bara gå och titta. Efter det åkte jag och tränade på gymmet en timme. Riktigt tjockt med folk, så här en måndag klockan halv 5. Alla passar väl på att träna på väg hem efter jobbet. Riktigt drygt att behöva vänta på maskinerna, och stressande att folk står och väntar medan jag försöker träna. Inte helt optimalt.

Hur som helst kom jag hem och var tvungen att fixa lite saker på datorn, var rädd att jag skulle glömma det annars. Så nu sitter jag här i mina träningskläder och ska hoppa in i duschen så fort jag tryckt på publicera inlägg -> länka till Facebook.

Puss och kram, vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0