Jävla ungar!!

Ååhhh jag blir så förbannad på alla jävla ungar som ska vara dryga! Körde på vägen mot Rödeby och fick två EPA framför mig, som inte höll mer än 30, där det är endast en fil i 2-3 km. Jag och Kattis kom fram till att det var synd om han framför, som körde mest långsamt, som inte kunnat trimma sin, de brukar ju trots allt gå fortare än 30. Så jag fick snällt ligga bakom hela vägen, även om jag kanske låg lite nära för att visa att de skulle skynda sig. Inte nog med det svänger de ut till sidan lite halvt ibland, som för att låta mig köra om, för att sen köra ut i vägen igen. Efterblivet, säger vi irriterat, och längtar tills räcket försvinner i början på Rödeby så vi kan köra om. Väl där kör jag om, och upptäcker att de plötsligt hittat gasen, nu var det minsann inte så svårt att få upp hastighet. De försöker hålla sig jämsides men min racerbil har de såklart ingen chans mot så jag vann racet till rödljuskorsningen där vi skulle svänga. Jag skulle vilja be dem att växa upp och skaffa en bil utan ful triangel på!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0