Harrys nästa!

Hejsan!

När jag var i stan innan passade jag på att äta lunch med mamma, blev veckans grill på PM, hur gott som helst! Efter det gick jag till nya skobutiken som har öppnat i kronan, massa fina skor, men jag lyckades faktiskt strunta i att köpa några. Fast jag behöver nya Converse, så får se om jag åker in i morgon och köper några..

På H&M hittade jag nya solglasögon till sommaren, mina gick sönder förra året, de sprack i bågen vid glaset när jag satt i solen. Jag försökte limma ihop dem men det höll inte.. MEN nu har jag köpt 2 stycken nya, och de är supersnygga! De kostade dessutom 60 kronor styck, så inte farligt dyrt alls!

Nu ska jag göra mig klar för att ta en myskväll på Harrys med Kattis och Vivvi, ska bli jättekul tycker jag! Äta lite gott och ta en drink. Mumma!

Här är solglasögonen iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0