Harrys nästa - igen!

Hej!

Efter en lång arbetsdag har jag nu suttit och försökt plugga lite inför morgondagens högskoleprov. Förvånandsvärt nog satt en del av matten kvar. Det gör mig glad. Men jag är ändå nervös.

Men för att skingra tankarna en stund ska jag snart köra in till stan och äta på Harrys med fina Kattis. Blir en upprepning från förra helgen, fast minus drinken. Ingen alkohol för mig när det är en så viktig dag i morgon! Ska hur som helst gå och byta kläder och fixa till håret, det ligger inte så snggt efter att ha jobbat en hel dag.. Men snart kanske det blir ändring på det.. :)

Om vi inte hörs innan i morgon, kanske ni kan tänka er att hålla iaf en tumme åt mig i morgon på provet? Det hade jag verkligen uppskattat!

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0