Dagens planer

Hej!

Nu ska jag strax göra mig klar att åka till Skopunkten, ska ta hjälp av dem att mäta mina fötter med en sån där mätgrej i trä. Jag ska nämligen beställa hem ett par skor från Melba.se och vill därför veta exakt hur stora mina fötter är när jag bestämmer vilken storlek jag ska köpa. Så det är min första plan för dagen, sen när jag kommer hem ska jag då beställa skorna + en jättefin tröja från samma sida.

Jag hade även tänkt ringa H&M och beställa från deras katalog, då jag har min tillgodokvitton. Just nu får man 25% rabatt, men jag har såklart den koden hemma hos pappa och han svarar inte i telefon förrän i eftermiddag/kväll någon gång, så får skjuta upp det till i morgon. Segt, men jag vill ha rabatten, har inte direkt supermkt pengar tyvärr..

Har även tänkt åka in och träna idag, det är ett steppass vid 1630 som jag tänkte gå på. Det är jätteroligt, och ledaren är kanon. Och innan dess tänkte jag laga mig lite köttfärssås med spaghetti och lite sallad, mums!

Vi hörs senare, glöm inte att njuta av det fina vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0