Är numera fristående hudvårdskonsult på Mary Kay!

Hej!

Nu var alla sakerna från Mary Kay beställda. De kommer förhoppningsvis i början på nästa vecka. Jag är så spänd!

Jag tänkte med detta inlägget berätta lite om hur en Mary Kayvisning går till. För det första är det helt gratis att komma och prova produkterna. För det andra är det inte något köptvång. Och för det tredje är det en kväll där man har chansen att ställa frågor om hudvård och make up, prova produkterna och allt detta under gratis rådgivning hemma i en lugn miljö.

Mary Kay har i flera år varit det mest köpta märket i Sverige, utan att använda sig av någon som helst reklam. Anledningen är att nöjda kunder tipsar vänner och på så sätt får fler och fler reda på att märket finns.

Det är mycket bra produkter, som ger vad de lovar, med en lyxig känsla under användningen. De finns för alla hudtyper och problemområden.

Jo, visningen då. Vi bestämmer en plats vi ska vara på, det kan vara hemma hos mig eller hos kunden. Det kan vara allt från en person till sex personer åt gången. Där får man, som sagt, kostnadsfritt prova produkterna och man måste inte köpa något. Det blir som en mysig tjejkväll med mycket skratt och glädje, samtidigt som man får rå om sig själv med de här produkterna.

Är det någon som är intresserad får ni gärna kontakta mig, [email protected], eller skriv till mig på Facebook.

Unna er själva en lyxig kväll, det är ni värda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0