14 mars

Hej!

Här sitter jag, med håret tunnat och nyslingat, och väntar på att jag ska börja jobba. Jag börjar vid 5 men tänkte åka lite tidigare och ta en hamburgare. Är för lat för att laga mat idag.

Hur som helst är jag jättenöjd med färgen, även om den "lyser" fortfarande. Första dagarna är färgen ljusare än den kommer vara sen, plus att det slingade håret kommer flyta samman bättre med min egna hårfärg. Så har det iaf varit de andra tre gångerna jag slingade håret, så antar att det kommer vara så denna gången också. Därför väntar jag med att lägga upp bild ett par dagar, när färgen "är som den ska vara". Kan tillägga att jag hatar känslan av nyfärgat hår. Håret känns lite stelt och slitet, det luktar lite färg och känns inte som det brukar. Ska ta en lång dusch i morgon med massa balsam och efterbehandling så ska det nog bli bra! Men jag är blond igen, och det är bra!

Annars har jag inte gjort så mkt idag, har faktiskt varit väldigt lat to be honest. Men efter jobbet ska jag kanske träffa Daniel, beroende på några små detaljer, men ska jag inte det ska jag ha en riktigt mysig läskväll.

Ha en fortsatt trevlig dag, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0