Viktminskningsprodukter någon?

Hej!

Måste börja med att säga att min 20årsfest i fredags var helt underbar!

Lördagen blev det att sova ganska länge, städa i lägenheten och handla inför söndagen. På kvällen var jag Kattis och Patrik hemma hos Linus och spelade amnesia och tittade på gladiatorerna. Vi avslutade kvällen med att sitta och prata om Sälen, både planering och förhoppningar om resan. En mycket trevlig kväll måste jag säga, är glad att jag har så fina vänner.

På söndagen firades jag av släkten hemma hos pappa. Fick massa fina saker, mest husgeråd men även pengar och lite blommor. Kanske lägger upp bilder på det jag fick, får se lite.

Idag har jag jobbat, och sitter just nu och kollar på youtube, i väntan på att hämta skidsaker hos mina kusiner som jag ska låna till resan. Efter det ska jag på ett steppass på Friskis, och hem till Daniel efter det. En skön kväll!

NU kommer jag till poängen med detta blogginlägg; bantningsprodukter. Jag köpte hem 3 dagars proteinshakear från nutrilette, med jordgubbssmak, för jag vill bli av med nåt kilo eller två, och tänkte att det skulle vara en bra igångstart. Men jag tyckte inte om smaken, så nu sitter jag här med 14 måltidsersättningar som jag inte kan/vill dricka upp. Är någon intresserad? Jag köpte 15 påsar och shakern för 205 kronor, och om någon vill köpa de resterande 14 påsarna och shakern får personen det för 150 kronor. Snälla?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0