ÄNTLIGEN!

Hej!

Nu var det ett tag sen.. Har bott hos pappa så har inte haft tillgång till internet, och när jag har haft det har jag inte haft tid att skriva. Det är tråkigt, jag gillar verkligen att skriva. MEN hur som helst har jag bara jobbat senaste tiden så hade nog inte haft så mycket att skriva om ändå.

Under dessa dagarna har jag ändå hunnit planera Sälenresan, firat min kusin som fyllde 17, och fått tre av mina närmaste vänner att söka jobb där jag jobbar. Tänk om alla tre får jobb, drömscenario verkligen, tänk vad kul det skulle vara att jobba då! Men jag ska inte hoppas för mycket, då blir jag bara besviken om det inte blir så. Men jag ska hålla alla tummar jag har!

Just nu sitter jag och planerar lite inför fredagens festligheter, försöker komma på lite lekar och sånt där skoj man kan pyssla med under kvällen. Tror det kommer bli bra oavsett, för det är trots allt alla människor som gör det.

Tänkte även göra en uppdatering kring det här med att jag börjat använda Proactiv. Måste säga att det har blivit bättre, men det har inte blivit bra än. Har trots allt bara använt det i två veckor, så än kan man inte vänta resultat. Men det känns som det kommer fungera, då jag har fått färre utslag i ansiktet, även om jag fortfarande får utslag. Så jag hoppas det fortsätter i den här takten, då är jag snart fri från eländet. Då är det bara lite solning som gäller med för att få bort de röda märkena som biter sig fast efter utslagen. De är nästan drygast, om jag har 3 utslag ser det ändå ut som att jag har 5 utslag för att det är röda märken kvar från 2 gamla osv. Men jag är på väg, och det är otroligt skönt!

Nog om mina bekymmer, nu önskar jag alla en fin kväll!

Innan utslagen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0