Kommer Proactiv fungera?

Goddag!

Även idag har jag haft långpass på jobbet, så är ganska duktigt trött. Sitter just nu i mammas lägenhet och väntar på att Daniel ska sluta jobbet, så vi kan träffas. Vi pratade om att ev åka in och spela badminton ikväll om några andra vill följa med. Blir ju lite enformigt att bara vara två. Så vi får se hur det blir, folket kanske inte vill.

MEN nu är jag ledig tre dagar! Det ska bli så skönt, har jobbat långa pass nu, och massa festande på det, så jag är lite sliten. Sen har jag stängning hela helgen, så de här lediga dagarna behövs ur den synvinkeln med.

För övrigt är jag festsugen. Vill gå ut snart. Vill dansa. Vill träffa folk. Och allt annat som hör till, med mina fina vänner. Men det dröjer nog till helgen efter den som kommer nu, då jag som sagt har stängning och inte känner för att åka från jobbet in till stan.

Och en sak till, gissa vad jag gjorde innan? Jag skickade efter Proactiv. Jag har tyvärr ganska mycket finnar, enligt mig i alla fall, så jag tänkte prova. Folk säger att det bara är struntprat och att det inte fungerar, men det jag använt innan har inte fungerat, så tänkte att det kan vara värt ett försök. Det kan liksom inte bli värre än vad det är. Men vi får se, jag lär ju skriva en del om hur det fungerar, jämföra bilder från början med tex en veckas mellanrum för att se utveckligen. Så jag är pepp, tänk om jag får fin(are) hy tills vi ska till Sälen? Ingen hade varit gladare än jag!

Puss på er, nu ska jag ta ett äpple och dö i soffan.

 

Vill ha så fin hy som jag hade här, det är inte länge sedan, vad hände?


Kommentarer
Postat av: sandra

kan vara vädret eller stress? det brukar jag reagera på och bli pluttig hela ansiktet :(

2012-01-02 @ 22:37:35
URL: http://sandraluukinen.blogg.se/
Postat av: Fia

Att jag inte tänkte på det Therese innan på jobbet :) Jag har en kräm jag brukar använda - Basiron. Har du testat den? Den tycker jag funkar skitbra! Man tar den på utsatta områden innan man går o lägger sig. Man får passa sig bara för den är rätt stark, så om du har känslig hy är det stor risk att du inte tål den. Jag själv blir helt rödflammig i ansiktet efter jag haft den. Ett tips :) Värt att prova iallafall :)

2012-01-12 @ 01:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0