It takes a fool to remain sane

Hej!

Det är så skönt att komma bort från allt vad internet heter när jag är hemma hos pappa, men efter någon dag känner jag mig rastlös. Nu är jag i mammas lägenhet och passar på att göra allt jag inte kan hos pappa. Tex klickade jag hem en klänning från H&M. Riktigt fin, bilder kommer när jag fått hem den och fått prova den.

Innan idag var jag och Rebecca och åt lunch på Åhléns. Som vanligt var det väldigt gott där med kinabuffé, och trevligt sällskap, och efter det åkte jag hem till mammas lägenhet. Här har jag tagit det lugnt, kollat allt på datorn som jag missat de här dagarna, och kollat lite program på play.

Nu ska jag snart åka och handla, och plocka upp Daniel och umgås med honom ikväll. Har dock inte ätit middag än idag, så får se hur jag löser det. Men jag brukar komma på nåt :)

Ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0