Heldag i Kalmar!

Hej!

Efter att inte ha haft tillgång till internet på två dagar, då jag varit hos pappa dör täckningen knappt existerar, är jag nu i Kalmar och tänkte passa på att skriva.

Mina lediga dagar har bestått i att läsa och ta det jättelungt. Jag har stängning hela helgen på jobbet så passar på att vila nu innan.

Men idag bestämde jag och Daniel oss för att ta en runda till Kalmar. Vi har varit inne i centrum där Daniel köpte ett par byxor och en skjorta, och jag hittade ingenting alls. Var lite på jakt efter en bh nu när det är rea men SOM VANLIGT fanns inte min storlek. Förstår inte hur svårt det ska vara att göra bhar i alla storlekar?

Just nu är vi inne på media markt, och jag väntar på att Daniel ska titta klart, så sitter vid barnbordet med kritorna. Jag har väl inte riktigt samma intresse för att gå och titta här, även om jag faktiskt hittat något för en gångs skull; ett skydd till telefonen, en bumper i gummi.

Efter detta ska vi in till Ikea och köpa kuddar, jag måste ha nya till min säng hos pappa, det är så sjukt gamla nu..

Det har än så länge varit en trevlig dag, och jag hoppas den fortsätter vara lika trevlig, med lite middag och så. Ska bara få ut Daniel ur denna affären först..

Ha en fin dag, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0