Veckans äventyr

Åh, jag vill bo hos pappa för jag har mitt rum och min sköna säng där, men jag är helt avskärmad från världen med allt vad internet heter. Och jag som gillar att blogga, det är inte rättvist..

Hej!

Tycker jag bloggar mer och mer sällan nu. Men det finns inte så mycket att göra åt saken, jag får skriva lite längre inlägg när jag väl skriver.

I veckan som gick har jag tagit många välförtjänta sovmorgnar, efter att ha varit helt slut av Sälenresan, jobbat ganska mycket och haft massa mys med Daniel. Vi har lagat mat, bakat och börjat titta på vår favoritserie - Mad Men säsong 3. Jag bara älskar den!

Jag har även varit och tränat igår, var på ett steppass som var superkul! Efter passet tog jag äntligen steget att göra mitt jympakort till allkort för 6 månader, så kan nu äntligen vara på gymet och spinningen med. Har aldrig varit på spinning så det ska bli kul att prova, och det ska bli riktigt skönt att kunna träna på dagarna. I och med att jag jobbar så oregelbundna tider finns det inte alltid jympapass när jag är ledig och då har jag inte kunnat träna, men nu kan jag alltid gå till gymet. Glad tjej!

Igår var jag även på banken och uppgraderade mitt VISA UNG till Mastercard. Med den enda skillnaden att jag numera kan betala på internet, vilket jag just nu är i behov av. Men kortet är fortfarnade gratis, så jag klagar verkligen inte!

Idag har jag skapat mig en ny emailadress, har varit så generad över min gamla att jag nu äntligen fick tummen ur. Jag heter numera något så enkelt som [email protected]. Anledningen att jag fick tummen ur är att jag har skrivit en arbetsansökan idag, och ansåg att min gamla inte ska få vara med längre. Den är ful.

Just nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar här hos mamma, vi ska äta kyckling i vinbärssås med ris och grönsaker, sen ska jag pallra mig iväg till jobbet och ha stängning. Så det har varit en fullspäckad dag, men jag klagar inte, det är skönt att få saker gjorda.

Ha det bra, så hörs vi snart igen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0