SÄLEN!!!

Hej!

Nu har det gått ett par dagar utan att jag kunnat skriva, men det som hänt är bara att jag varit sjuk och dålig, så där lagom inför resan. Det började redan i tisdags och har hållt i sig, men nu har jag bara hostan kvar. Så jag tar nu hostmedicin i tablettform, och hoppas att det försvinner snart så jag kan åka ordentligt!

Vi har nu ca 8 mil kvar till Sälen och letar just nu efter ett ställe att äta middag på. Sen ska vi checka in och göra allt färdigt med mathandling och så. Jag har dessutom sluppit köra bilen, Linus och Patrik ville köra båda två så jag slapp.

Vi hörs senare, puss!

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-1/3008890/images/2012/pic_187886393.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0