Rock all night, mama?

Hej!

Jag är trött. Riktigt trött. Två dagars arbete med sportlovsrusning konstant hela dagen gör mig lite sliten. Eller ja, ordentligt sliten. Jag sitter hemma hos mamma nu och ska strax köra hem till pappa och sova. Jag är ledig HELA helgen. Riktigt underbart!

Men som sagt är jag hos mamma nu, och jag sitter här i köket vid min dator i min ensamhet, och lyssnar på mamma och hennes kompis som sitter i tvrummet och pratar och dricker. De ska nämligen ut ikväll. Jag tycker det är jättekul att mamma roar sig och så, men vetskapen att min mamma dricker ikväll och ska ut på stan känns väldigt.. konstigt. Och annorlunda. Men mest konstigt. Punkt.

I morgon ska jag förhoppningsvis träffa Daniel om han är frisk, och sen vet jag inte mer. Kanske åker in till gymmet en runda, men något ska jag göra. Måste utnyttja min lediga tid till något kul. Och jag tycker det är kul att träna. Och att läsa. Så det får det bli. Och kanske kolla Mad Men med Daniel. Det är också roligt.

Puss och kram, godnatt sov sött, och alla andra sådana fraser man säger för att vara trevlig, jag är mest trött som sagt, så ta den ni tycker passar bäst.

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0