Mot gymmet!

Hej!

Nu ska jag slänga i mig något att äta och sen åka in till Friskis och träna på gymet. Får se om jag vågar änvända fler maskiner än löpband + joggingmaskin haha. Det kommer nog, men är lite rädd för maskinerna faktiskt, är sjukt rädd för att skada mig, så får nog kolla in maskinerna ett par gånger först..

Annars har jag idag varit på ungdomsmottagningen och tagit blodtrycket. Jag behövde nytt recept på mina p-piller, och jag har inte varit hos dem på.. ett och ett halvt år tror jag, så barnmorskan tyckte det var dags att ta ett nytt blodtryck och se så allt var bra med mig. Så nu vet jag att jag har ett utmärkt blodtryck, och jag har Neovletta för ett år framöver. Lite surt bara att jag nu måste betala för dem. Man har gratis tills man fyller 20, så hade jag ringt i december hade jag fått ett år till gratis. Men men, jag ska inte vara girig, de är verkligen värda pengarna.

Ha det så bra idag, vi kanske hörs senare, nu ska jag äta lite snabbt så jag hinner träna idag. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0