Det blev inte som jag planerade..

Hej!

Jag hade ju tänkt blogga om vår resa här i Sälen, men jag har inte ens orkat tänka tanken på att blogga, har varit helt slut på kvällarna..

Men jag har haft så sjukt kul här uppe, och har lärt mig åka skidor ordentligt, kunde ju inte det innan denna resan. Vi har haft det så mysigt i stugan, och kul i backen, och jag vill inte åka hem från det. Men nu är det sista kvällen, och tyvärr kan jag bara säga att jag inte vill hem. Hade gärna åkt ett par dagar till!

Just nu är jag för trött för att skriva om vad vi gjorde alla dagarna, men det kommer komma, och jag hoppas kunna få lite bilder från Kattis och Linus så jag kan visa. För vi har haft det toppen!

Vet inte om min text är osammanhängande, men är den det är det för att jag är helt slut. Jag ska gå upp nu och packa ihop allt som går att packa inför morgondagen.

Men jag vill visa en bild från innan ikväll, efter skidbacken åkte vi till badhuset och gick efter det och tog en drink i baren. Puss och godnatt, vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0