Dagens små äventyr

Godkväll!

Idag har jag och Daniel lagat en mysig middag tillsammans, innan jag körde in honom till jobbet och själv gick och solade. Alltid lika skönt att få lite färg och värme. Därefter åkte jag till Friskis och tränade aerobic en timme och på gymmet i 40 minuter. Det är så skönt att äntligen ha kommit igång med träningen, känner mig mycket piggare! Och känslan när man ställer sig i duschen efter hård träning är så skön. Bli mjuk i musklerna av varmvattnet, och bli fräsch med en peelingtvål som luktar mango och persika. Helt ljuvligt!

Innan jag åkte från Friskis passade jag på att köpa en smoothi där, men smak av jordgubb och banan, som inte innehåller något annat än frukt. Så himla god och nyttig, kommer köpa såna fler gånger, fanns två andra smaker med som jag inte minns.

Just nu sitter jag hos mamma med en popcornskål och ska kolla någon serie Daniel ville att jag skulle kolla på play, för att invänta att han slutarjobbet så vi kan åka hem till mig. Till pappa alltså. Ska passa på att måla mina naglar med nu när jag tittar på play, jag har inte målat dem sen i höstas någon gång, för jag får inte ha nagelack på jobbet. Men nu är jag ledig tills söndag klockan 16.30 så nu jävlar är det dags!

Ha en fin kväll alla, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0