Söndagen den 15 april

Godmorgon!

Första veckan på Telenor har varit toppen! Massa nya trevliga människor, och jobbet verkar kul och intressant! I morgon är det dags igen och jag längtar faktiskt dit. Helt galet bra!

Helgen har också varit bra, i fredags var jag med Daniel och kollade på film och mös (myste? hur böjer man att mysa??), och igår var vi inne i stan och jag köpte fina kläder till jag ska börja sälja Mary Kay. Visar dem senare. Vi invigde även glaciären för året och jag tog smakerna bananchoklad och hallon/lakrits. Mycket mycket goda och det kommer bli glaciären många gånger i sommar, fanns så många smaker jag ville prova. Mumma! På kvällen var vi på Musik Direkt på Porslinan. Måste berömma Karlskrona för hur duktiga talanger vi faktiskt har. Blir faktiskt stolt!

Nu ska jag göra mig i ordning och åka ner till Elin i Ronneby. Vi ses så sällan och det är verkligen jättetråkigt, men nu blir ett par timmars reunion med massa tjejsnack och många skratt. Det är efterlängat kan jag tala om!

Jag vill in till Musik Direkt ikväll också. Får se om jag får med mig Daniel ikväll också. Det hade varit trevligt!

Nej nu måste jag göra mig klar, ha en fin dag, så hörs vi. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0