Långfredagen

God morgon!

Har ni sovit gott? Det har inte jag :( Sov hos Daniel inatt och jag sover aldrig bra här.. Men men, det är väl bara att stå ut antar jag!

Igår kunde jag pilla ännu mer med mina Mary Kayprodukter, och åkte sen till stan för en fika med Tobias på dagen. Många skratt senare åkte jag till jobbet, och vidare hem till Daniel efter. Vi tittade på sommaren med Göran, och ett avsnitt Mad men efter. Har jag sagt att jag älskar Mad men?

Nu sitter jag i deras soffa och väntar på att Daniel ska duscha klart så vi kan äta frukost.

Dagens planer är att dela upp Mary Kayprodukterna, både jag och mamma köpte ju därifrån, och läsa på så mkt jag orkar!

Kanske blir det fest ikväll, men får se hur dagen utvecklar sig! Ha det bäst, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0