Glad påsk!

Godkväll!

Igår hade jag en liten oplanerad förfest som gick vidare till PM och Harrys. Jag hade jättekul, och hoppas mina gäster hade det också. Men det kändes så iaf! Träffade massa kul folk ute och musiken tilltalade mig mer denna kvällen än vad den har gjort senaste gångerna, så tummen upp för DJn!

Vid halv 5 kom jag i säng, och sen ringde klockan vid halv 9 igen. Jobb från halv 10 till halv 5, och sen dess har jag suttit utslagen här hemma. HELA Karlskrona var hos oss idag. Och jag skojar inte. Helt kaos och vi fick ringa in extra folk att jobba. Galet att ingen äter påskmiddag längre?

I morgon blir det jobb från 10-16.30 och sen ska jag antagligen träffa Daniel efter. Nu ikväll ska jag ta en dejt med Frodo och hans vänner, och försöka sova så snart det går. Har lite att sova igen känner jag.

Men jag måste ändå säga att tröttheten är värt gårdagen. Jag hade jättekul, så det gör inte så mkt att jag varit ett vrak idag. Visst, det var tungt på jobbet, men jag kan ju inte missa så fantastiska kvällar och nätter. Plus att jobba-dagen-efter-fest-tendensen försvinner snart. När jag jobbar på Telenor har jag bara dagtid måndag till fredag. Så jag kommer alltid kunna vara ute hur länge jag vill utan att behöva tänka på jobbet dagen efter. Har alltid så dåligt samvete när jag är ute och ska jobba nästa morgon, för jag vet hur trött och hur dålig jag kommer känna mig. Men jag hade inte varit glad om jag skulle stanna hemma. Så jag kan bara säga tack Telenor!

Ha en jättefin kväll, tack för att du tittade in, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0