Första dagen

Godkväll!

Tidig uppgång idag, för jag började mitt nya jobb på Telenor. Eller rättare sagt började jag utbildnnigen inför jobbet. Så klockan tio i åtta var jag på plats, alltid bra att vara ute i god tid tycker jag, sen var det full rulle hela dagen! Och jag tyckte verkligen om det vi gjorde idag, jag är så glad att jag sökte detta jobbet!

Efter jobbet var jag och Daniel och åt på Time Out, sen åkte vi och handlade och vidare hem till mamma. Där hjälpte jag henne med Mary Kayprodukterna och jag och Daniel åt god Ben&Jerrysglass. Nu har han åkt hem och jag ska tvätta av mitt smink och lägga mig och läsa lite tänkte jag. Det blir tidigt i säng ikväll för i morgon är det upp tidigt igen. Och jag är riktigt trött nu, för jag hade svårt att somna igår så sov inte så länge, sen har det varit mkt idag. Mkt information och mkt nya intryck, så min energi är i princip slut. Men det är en härlig känsla!

Jag hoppas alla får en underbar kväll, nu ska jag träffa först Mary Kay, sen Frodo. *Pussar godnatt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0