Du vill inte se mig så här.

Hej!

Som vanligt går det alldeles för länge mellan jag skriver, får skärpa mig nu känner jag!

Veckan har hur som helst varit bra på telenor, och jag har pysslat massa med Mary Kay. Det ska bli så kul att komma igång ordentligt på båda jobben!

I fredags var jag på personalfest med telenor, och sen drog vi till Slivers. Jag träffade några från Np08 som jag hängde hela kvällen ihop med, och hade verkligen jättekul. Det är bara synd att vi ses så sällan..

Igår var det avskedsfest för Fia och Emma som flyttar till Spanien för att jobba, och jag fick med mig Simone dit. Därefter åkte jag och Simone in till Slivers, och hade den roligaste kvällen på länge. Det var så kul där att jag inte ville gå hem, vakterna fick be oss gå för att de hade stängt.. Så jag är lite trött nu idag, men åh vad värt det är, jag hade verkligen fantastiskt kul!

Om lite mer än en timme börjar jag jobba, har stängning på Max för kanske sista gången? Jag har ett schemalagt pass till men efter det blir jag inringd bara. Lite sorgligt att sluta där efter så många månader, men nu har jag telenor och är jättenöjd med det. Allt har sin tid. Och den här tiden välkomnar jag.

Dagens låt. Melissa Horn – Vår Sista Dans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0