3,5

Hej!

En väldigt upp och nervänd vecka. Jag och Daniel är inte längre tillsammans, men vi fick en fin kväll i Malmö och det var ett fint avslut. Vi är fortfarande vänner, och även att jag såklart är ledsen över detta känns det som att det kunde inte blivit en bättre utgång.

Nu är det äntligen fredag, och jag ska på 20årsfest ikväll. Det ska bli jättekul, men jag kommer vara väldigt trött ikväll. Har i snitt sovit 4-5 timmar per natt nu i nästan 2 veckors tid. Men jag längtar!

I morgon ska jag ner till min älskade gamla gymnasieskola på naturbruksdag med kosläpp. Äntligen ska jag få träffa alla igen - både personal och min gamla klass. Och nuvarande elever på skolan såklart. På kvällen ska jag umgås med Elin och Tobias och kanske några fler, som jag också träffar för sällan. Och jag längtar!

På söndag ska jag hem till pappa och hjälpa honom göra köttbullar *vuxenpoäng*, och gå på antingen Musik Direkt eller Dansens dag, jag har inte bestämt mig än vilket jag vill gå på. Jag har ju varit med så många gånger på Dansens dag innan att jag vill se det, och träffa mig gamla danspedagog. Jag saknar verkligen dansen. Men får se vart jag går, oavsett tror jag det blir kul.

Nu är det 3,5 timme kvar tills jag slutar, och jag räknar ner tiden. Är så trött och vill bara ha helg och ladda mina batterier. Det kommer bli en bra helg. Jag känner det.

Dagens låt: Somebody that I used to know - Gotye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0