En sjuk människas förhoppningar

Gud vad jag bloggar mycket idag känner jag, men jag måste skriva av mig mitt hat mot förkylningen.

Jag kommer strunta i allt som heter träning idag, inklusive yogan, men det är inget jag njuter av, tvärtom. Jag VILLE verkligen träna, och så får jag inte det. Stackars mig. På riktigt.

Nu sitter jag här med en fruktsmoothie och funderar på hur jag ska tillbringa kvällen. Mamma är iväg på tupperware-party så har lägenheten för mig själv, skönt när man är sjuk. Men det blir nog att ta fram chokladen, som jag för tillfället inte klarar mig utan, och min superbra bok och läsa. Det tror jag är bästa kuren för förkylning - äta och dricka det man tycker är godast samtidigt som man gör det man älskar. Eller ja, jag hoppas att det är så, för då kanske jag kan träna om några dagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0