Bara för att jag kan!

Jag måste slå ett slag för peeling. Har precis peelat + rengjort + smörjt in ansiktet, och nu sitter jag här len som en babyrumpa i ansiktet. Love it!

Just nu försöker jag planera in vilka pass jag ska träna denna veckan. Är nämligen ledig heeeela denna veckan + måndag tisdag nästa vecka, så jag tänkte passa på att träna nu när jag för en gångs skull är ledig. Har under de senaste tre veckorna varit ledig 4 dagar tror jag, så har inte haft möjlighet att träna alla pass jag vill. Så här kommer nog veckan bli:

Måndag - Blir min lediga dag denna veckan, då jag är ur form efter att ha jobbat väldigt ofta senaste tiden
Tisdag - 17-18 latinodans, 18-19 aerobic, 20-21 yoga
Onsdag - 19.30-20.30 aerobic
Torsdag - 18-19 afro-powerdans, 19.30-21 yoga
Fredag - 16.30-17.30 step
Lördag - Ingen träning för då är jag nog lite bakis, och det är farligt att träna då.
Söndag - Kanske lite bakis här med, men till 19-20 aerobic-passet borde jag vara i form!

Måste säga att jag känner mig hurtig och duktig. Ser fram emot att få träna igen, det liksom kryper i benen. Har även som mål att tappa några kilo fett och göra muskler av dem istället, så kärlekshandtagen kanske äntligen försvinner? Känns snyggare + hälsosammare.

Nej, nu ska jag läsa ut min bok, måste lämna tillbaka den på biblioteket idag och vill inte gärna betala för en försent lämnad bok.

Wingardium leviosa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0