Shake it baby

Idag har jag och Daniel varit, hör och häpna, ute i skogen och plockat svamp. Vi hittade inte så mycket svamp, någon hade varit där och plockat alla redan. Buhu för oss.
Nu under eftermiddagen har jag mest tagit det lungt, ätit middag med mamma och försökt få ihop bloggen. Vilket inte har varit det lättaste kan jag meddela. Jag insåg att man inte kan få bloggen särskilt snygg eller få den som man vill om man inte betalar, vilket man i och för sig måste göra med allt idag, men ändå. Hoppet sjönk en aning. Får se om jag uppgraderar mig eller om jag håller mig på den här nivån, jag kanske tröttnar snart haha. Nej men skämt å sido, jag trodde faktiskt man skulle kunna göra lite mer med den utan att betala.
Anyhow, ikväll ska jag träna. Blir lite afro power och skaka rumpan av mig, och efter det 90 minuter yoga. Känner att jag behöver träna av mig lite, har tusen saker i huvudet och skulle vilja släppa dem för åtminstone 150 minuter.
Men fram tills afron börjar ska jag sätta mig och njuta av en bra bok och en ruta choklad, jag måste ju ha något att träna bort sen :D


Kommentarer
Postat av: :)

du kan göra mer med den, men man måste kunna vissa koder osv då....lättast är att be någon som kan mkt om hjälp!

2012-01-23 @ 00:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0