Sälen bokad!

Kvällen har spenderats hos min underbara Kattis! Först bokade vi resan till Sälen i februari, och sen satt vi och pratade hela kvällen, supermysigt!

Vi som åker till Sälen är jag, Kattis, Patrik x2, Linus, Emil, Elias och Marcus. Ett riktigt härligt gäng att åka med måste jag säga. Det bästa av allt är att vi kommer ha två hemmafruar under veckan; Emil och Elias ska inte åka skidor, så de har lovat att de ska ha maten lagad, och att det är varmt i huset och bastun när vi kommer hem från backen. I don't mind :D

Men nu ska jag sova bort det sista av min förkylning tänkte jag, så jag är pigg tills i morgon när jag och Kattis ska köpa skidkläder + tillbehör, och lite nya skor till mig. Ibland känns allt så bra. Detta är en sån kväll. Bon nuit mes amies!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0