Kvällen so far

Jag känner mig så duktig. Ikväll skulle jag ha tränat i tre timmar, men nu mär jag är sjuk har jag istället suttit still hela kvällen och ätit choklad, godis och popcorn. Kontrasten känns underbar!

Men skämt å sido, jag är sjuk så jag förtjänar att äta saker jag vill, jag bara insåg att jag gick in med motivationen att ikväll kanske förlora åtminstone några hekto, men la istället på mig dem. På ett sätt är det skönt att vara sjuk, på ett annat ett rent helvete - ur många aspekter.

Just nu sitter jag och tittar på House, och funderar på om jag ska läsa lite när detta är slut. Är helt fast i boken jag läser nu, frågan är bara om nyfikenheten övervinner tröttheten.

I vilket fall hoppas jag kunna sova bort det mesta av förkylningen, men jag får nog inte hoppas på att jag mår alltför bra när jag vaknar, för gör jag inte det blir jag bara besviken. Good night, sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0