God I'm tired..!

Igår var det fest hos Kattis. En riktigt bra fest dessutom. Jag och Daniel gav henne ett kit med spasaker; massageojla, body lotion, duschtvål, såna där som bubblar sönder i vattnet och doftar gott när man badar och lite annat. Och ett grattiskort förstås. Hemma hos Kattis var det dans, ölspel och sanning&konsekvensspel som gällde. På det sistnämnda hände det ganska många roliga och pinsamma saker, tror alla som var med håller med mig.

Väl ute sen träffade jag min kusin Emmelie, väldigt roligt då vi knappt ses längre, och vad är ett bättre ställe att träffas på? Träffade även massa andra trevliga människor ute, och en del lite mer creepy människor om jag säger så. Men på det stor hela hade jag en toppenkväll, så tack alla som var med och gjorde kvällen awesome!

Nu sitter jag hemma hos mamma och väntar på maten. Det serveras fläskfilé, klyftpotatis, brunsås och massa goda grönsaker. Mums! Efter det ska jag upp till Kattis, där vi ska bestämma hur vi gör med skidresan i februari. Ska bli riktigt kul att få komma iväg, och få lära sig åka skidor. Har åkt en gång i hela mitt liv, så känns att det är på tiden att jag lär mig.

Nej, nu ska jag försöka skynda på maten, är superhungrig och supertrött efter att ha jobbat hela dagen. (Hela dagen = 3 timmar, men jag är lika trött som efter 8, det har sina anledningar idag) Så är det massa stavfel och skit vet ni varför. :)


Trött Frankie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0