Bilder från igår

Jag och Kattis var ju som sagt och köpte lite saker till mig igår, tänkte visa vad det var jag köpte.

Vinterkänga med klack, Skopunkten 349:-

Klacksko, Skopunkten 349:-

Klacksko, Skopunkten 399:-

 

Skoputssvamp, Skopunkten 10:-


Underställ, Intersport 350:-

 

Varm tjockisjacka, Intersport 690:-


Termobyxor, Sportkompaniet 999:-

 

Fina saker va? Och till bra pris måste jag säga. Är särskilt nöjd med jackan, den var nämligen prissänkt från 1000 till 690, dessutom är det barnstorlek. Hade det varit dam hade den varit ännu dyrare. Tur att jag inte är så lång :)

Ikväll är det fest, så jag ska snart börja göra mig i ordning. När jag orkar. Men innan det ska jag nog gotta ner mig i min bok och vila, är trots allt inte helt frisk än.

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0