Åh!

Det blev varken afro eller yoga. Hon som håller i båda passen var tydligen bortrest. Istället för afron var det ett danspass som dessvärre var riktigt tråkigt. Man blev varken glad eller motiverad att röra på kroppen, samtidigt som blicken gick mot klockan titt som tätt. Men men, nu har jag provat det passet och vet att jag inte ska gå dit igen. Det som däremot var kul med att träna idag, var att jag träffade Louise som skulle på samma pass. Istället för yoga var det ett flexpass, där man "gör konditionskrävande rörelser". Bra ersättning för yogan dit man går för att slappna av och finna inre frid. Så jag åkte hem efter danspasset, besviken, när kvällen inte riktigt blev som jag hade hoppats på.
Men nu sitter jag här, nyduschad, och tittar på the big bang theory. Ett av världens bästa program, utan tvekan. Så kvällen är inte helt förstörd, även om den började kasst.
För övrigt hatar jag att det inte alltid går att få blanksteg här i bloggen. Jag gör ett blanksteg men texten sitter ihop sen ändå. Någon som har tips på hur man får det att fungera?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0