Some serious thoughts

Jag har nu ikväll tittat på filmen "Sex and the city", och kommit på hur bra mitt liv är just nu.

Precis som i filmen har jag fantastiska vänner som jag litar på helt och hållet. Jag har även en fin pojkvän, och precis som i filmen har vår relation stärkts efter ett sjuhelvetes bråk, och nu är allt toppen och vi är mer kära än någonsin. Jag känner även att livet på något sätt har börjat nu, med jobb, fester, träning och allt annat jag vill ha i mitt liv.

Men en otroligt viktig del är du Kattis. Om du läser detta, vill jag att du ska veta hur mycket vår vänskap betyder för mig. För varje gång vi träffas känns det som att vi står närmre och närmre varandra, och efter allt som har hänt förut, med intriger och lögner, är jag så oerhört tacksam att sanningen har segrat. Att vi FÅR träffa varandra. Att vi FÅR prata med varandra. Att vi KAN vara bästa vänner för att vi vill det. Att vi KAN prata om allt, och dela varandras liv för att vi bryr oss om varandra. Inte för att själv vinna på det med massa baktankar.

Ja, jag vill bara att du ska veta att jag sätter värde på vår vänskap, som jag hoppas håller hela livet. Jag finns här för dig, och kommer alltid göra.

Tack för att jag har dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0