I'm no super man

Godkväll!

.

Idag fick jag jobba över 40 minuter på jobbet, var fullständigt kaos en stund, men så är det löning med. Så nu sitter jag här i soffan och väntar på att Ghost wisperer ska börja, insvept i en filt. Ska försöka resa mig innan det börjar och tvätta bort mitt smink, men det är väldigt svårt. Jag är helt slut i hela kroppen, plus att jag har träningsvärk.

Både jag och Daniel har jobbat kväll idag, så vi bestämde oss för att äta tillsammans i stan innan vi började. Efter det, när Daniel hade börjat, gick jag en runda på stan. Jag hinner inte riktigt med det nu för tiden, så var skönt att få gå och titta och drömma om allt fint jag såg. Men jag köpte faktiskt lite småsaker till mig själv.

Cosy long sock, Cubus, 149:- , Puderborste, Kicks, 145:- , Puder från Clinique, Kicks, 275:-

 

Nej nu har Ghost wisperer börjat, nu sveper jag filten tätare om mig och önskar er alla en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0