Till salu!

Nu har jag bestämt mig för att sälja mina kläder och skor jag inte använder längre. Beskrivning och pris kommer stå under varje bild, men priset kan diskuteras. Jag kan även tänka mig att byta kläder om någon annan också säjer sina. Är ni intresserade, skriv en kommentar med namn och mailadress samt vilket plagg det gäller, så hör jag av mig.

Det är ganska många plagg jag säljer, och alla bilderna är inte helt 100 med ljus och reflektioner, men jag anser att de är tillräckligt bra för att se plaggen. Om ni tycker någon bild är dålig och vill se den skarpare, mörkare, ljusare eller vad det nu kan vara, skriv så ordnar jag såklart det!

En sak till, de flesta av kläderna är ganska skrynkliga på bilderna, det är för att de har legat i min garderob utan att bli använda ett tag. Om ni vill köpa något av plaggen kommer de inte vara skrynkliga när ni får dom!

Här är det jag säljer:


Vita klackskor, använda en gång, 50:-

Jeans med låg midja och något utsvängda vader, storlek 26/32, 50:-

Brun v-ringad t-shirt, storlek L men sitter som S/M enligt mig, 20:-

Vitt v-ringat linne, storlek S, 10:-

Grå kjol med svart resår i midjan, storlek 40, 30:-

Lilamönstrad t-shirt, storlek 36, 20:-

Jeanskjol, insydd till storlek 36/38, 40:-

Vita jeans med låg midja, raka ben, storlek 34, aldrig använda, 50:-

Vit sommarblus, storlek 36, 30:-

Röd aftonklänning med korsett i midjan och avtagbara axelband, Victoria Silvstedt, storlek 40, 300:-

Svarta stuprörsjeans med låg midja, storlek 34, 50:-

Svartvitrandig kjol med svart skärp som knytes till rosett i midjan, storlek 42, 30:-

Blå t-shirt med svart tryck, storlek M, 20:-

Ljusrosa shorts, normal midja, storlek S, 10:-

Grå jeans, normal midja, raka ben, storlek 164 men sitter som 36 enligt mig, 40:-

Svarta tygbyxor, lite utsvängda vader, normal midja, storlek 38, 30:-

Grå/rosarandig lång t-shirt, storlek 36, 20:-

Svart t-shirt med grå tryck, storlek M, 10:-

Aprikosfärgad tunika, storlek XS, aldrig använd, 40:-

Blå jeans, normal midja, lite utsvängda vader, insydda till (36/38)/32, 40:-

Blå jeans, normal midja, raka men säckiga ben, insydda till 38/32 40:-

Ljusblå jeans, normal midja, lite utsvängda vader, storlek 158 men sitter som 36 enligt mig, 40:-

Svarta tygbyxor med snörning i midja och ben, normal midja och raka ben, storlek 40, 20:-

Jeanskjol, storlek S, 40:-

Munkjacka med snöre i midjan, storlek S, 10:-

Svart t-shirt, storlek 160, 20:-

Vit bh med avtagbara axelband, storlek 75C, 10:-

Vit bh, storlek 75D, 10:-

Vit övertröja med Musse Piggtryck, storlek M.
Några små fläckar på magen som inte går bort, men som knappt syns. 20:-

Rosa vårjacka med kärp i midjan, storlek 170 men sitter som XS/S enlig mig, 40:-

 

Sådär, det var alla kläder och de skor jag vill sälja just nu. Hoppas ni hittar nåt ni gillar, puss!


Kommentarer
Postat av: frida

Hej!

Är intresserad av den svarta tröjan med tryck, storlek M 10kr

Och den grå kjolen med svart resor i midjan :) 30 kr?

Vad kostar fram för dem 2 tror du? :)

2011-12-04 @ 18:46:06
URL: http://minaunderbaradjur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0