Lördag 22 oktober

Goddag!

Kaos på jobbet idag, är trött sen igår så tyckte alla människor var ännu jobbigare än vanligt + att folk av någon anledning inte visste vad de ville beställa idag. De beställer en sak, och kommer sen och klagar på att de inte fått två andra saker. Nej, du beställde inte de andra två?

Festen igår var i alla fall toppen, hade kul från början till slut. Massa dans och massa folk, enligt mig den perfekt kombinationen! Tack alla som var där för en awesome kväll!

Just nu sitter jag halvdöd i soffan, jobbet och middagen gjorde mig helt färdig, skulle helst sova, men det är nog en aning tidigt för det. Kanske ska läsa lite, och se om jag och Daniel ska träffas idag. Vi har inte setts på två dagar nu, så tycker det vore på sin plats.

Ska börja sälja lite av mina kläder som jag inte använder, eller lite, det är ganska mycket kläder faktiskt som bara har legat/hängt i garderoben utan att bli använda. Så letar ni kläder till billiga priser, håll ögonen öppna!

Puss och kram, vi hörs!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0