Så här dagen efter

Igår var det en helt underbar fest hos Filip, måste göras om snart tycker jag! Det enda som var dåligt var att någon tog Kattis ena sko. Jag menar, vem tar EN sko? Jag kunde inte se att någon där hade tre fötter. Men det var väl någon som tyckte det var kul att sabotera för andra, jävla svin det finns. Tyckte dock alla där var schyssta, och kunde inte tänka mig att något sånt skulle hända. Alla andras skor stod ju där med, så varför just dom? Jag håller tummarna på att de kommer fram, att den "bara" var utkastad utomhus så vi inte såg den när det var mörkt.

Idag har jag jobbat, som alltid när det har varit fest. Men det är skönt på söndagar, då kommer det lagom mycket folk hela tiden, så det blir inte stressigt, men man har alltid något att göra.

Nu hade jag tänkt dö i soffan en stund med min bok och äta lite choklad som jag tycker jag gjort mig förtjänt av. Tror nog det får bli ett aerobicpass senare ikväll, är sjukt sugen på att träna.

Här kommer lite bilder från förfesten hos Kattis igår, tack alla för en toppenkväll!

Kattis och Jenny

Kattis och Emelie

Jenny, Emelie och jag

Panter Ladies, eller som Max sa "Pantertanterna"

Kattis och jag <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack själv hjärtat!!!! puss<3

2011-10-16 @ 16:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0