Så här dagen efter

God morgon, här sitter jag förvånandsvärt pigg med tanke på kvällen igår. Först var vi hemma hos en kille som heter Petter, jag känner tyvärr inte honom men han verkade trevlig! Därefter gick vi till PM, där jag träffade massa folk från klassen som jag inte har sett sen studenten, ritkigt skoj att ses igen! Efter det gick vi och dansade på piraten, där det inte var något folk alls knappt. MEN mer plats till oss att dansa på :D

Just nu sitter jag och väntar på att Daniel ska komma bort till mig :)

Sen ikväll ska vi ha Ladys Night, blev bjuden av min jobbarkompis Zarah, så det blir tjejerna från jobbet och kompisar till dem, och själv tar jag med mig Kattis. Kommer bli awesome!

Vi hörs senare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0